bra-tack-hjälp

Nu ska jag gå och lägga mej. Det har varit en händelserik dag. Var egentligen jättetrött redan när jag kom hem från stan. Jag vilade en stund men sedan var det dags att hämta barnen, cykla hem och fixa lite middag, klä om tjejerna till Pippi och sedan åka till dagisfesten.

Dagisfesten kändes riktigt bra, faktiskt. Gick runt och pratade med lite föräldrar, fikade och lyssnade på barnen som sjöng Astrid Lindgrensånger. Egentligen var det bara 4- och 5-åringarna som skulle sjunga. Men minstingen hängde på storasyster fram och stod kvar hela tiden. Sjöng, klappade och stampade till musiken.

Stolt mamma!!!

Bra
- jag valde en nivå på mitt stadsbesök som kändes bra
- jag kom ihåg att äta innan jag åkte
- jag är omtänksam

Tack
- tack för att jag KAN
- tack för att jag finns
- tack för att jag har vänner

Hjälp
- hjälp mej att säga det jag vill på terapin
- hjälp mej att ha en lugn fredag

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Kul att läsa att det gick så bra ikväll!
Sov Gott!

2007-09-27 @ 22:34:16
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: malve

ja, men puh vad trött jag blev...

2007-09-28 @ 08:32:00
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0