dagens trevliga händelse

Hmmm...idag har jag faktiskt inte tänkt på det. Men man behöver inte registrera känslorna under tiden det händer utan man kan också försöka tänka tillbaka på en händelse som inträffat under dagen.

Typiskt mej att alltid noga följa regelboken...

Kommer faktiskt inte på något som var så där jättetrevligt. Får väl gå ifrån och hångla lite med min man (som sitter och jobbar).
.....
Ett ögonblick
.....

Dagens trevliga händelse
En låång kyss

Vad kände jag i kroppen:
Hans läppar mot mina, mjukt och varmt. Hans tunga mot min. Varmt och fuktigt. Med smak av....honom.
Hans händer på min rygg. Beröring. Värme.
Hjärtats slag, pirr i kroppen, mina andetag.

Vilka känslor och tankar hade jag:
Kärlek, åtrå, ömhet.
Shit, jag har ju mens.

Vad känner jag nu när jag tänker på händelsen:
Kärlek, åtrå, ömhet.
Shit, jag har ju mens.

Kommentarer
Postat av: Di

underbar beskrivning av en njutningsstund...Fint :) kram

2007-09-26 @ 22:02:18
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0