hoppsan, en tupplur

Skulle bara vila lite. Råkade sova i en och en halv timme. Oj då.
Nu har jag tryckt i mej ett par mackor och ska snart hasta iväg och styrketräna.
Hade ju tänkt träna och sedan äta lunch...
Är inte riktigt klar med min terapiläxa. Inte hela världen om jag inte blir det heller, men nu har jag ju haft två veckor på mej. Fast jag kom inte på förrän igår vad det var jag hade fått i läxa.
Och idag måste jag kroppsskanna. Och diska medvetet. Hoppade över det igår.
Då var det både klippning och skjutsning av dotter till dansen. Det var nog, tyckte jag.

Ska kanske sitta en stund med terapiuppgiften nu. Inte så najs att träna med full mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0