kort måndag

Idag ska jag hämta barnen redan vid halv två. Sedan cyklar vi hem och äter mellis och efter det bär det av till frisören där alla tre ska bli fina i håret. Gårdagens kalasgodis passar ju bra som sysselsättning. (Kalasgodis får man ju äta även om det inte är lördag...visst är det väl så...*harkel**blink*.)

Ensam i bilen med barn. Det är en utmaning. Mina första panikattacker har varit med barn i bilen. Så det känns extra jobbigt. Och med en tid att passa. Det känns också jobbigt. Jag kan inte bara vända om och åka hem.

Men det gick ju bra att hämta minstingen igår. Så varför skulle inte det här gå bra? Klart det gör!!!

Förmiddagen har ägnats åt kroppsskanning, och då givetvis en del sömn också.
Men det var rätt skönt, för jag har sovit dåligt i natt och första barnet vaknade redan vid halv sex. Liiite tidigt.

Kommentarer
Postat av: maria

Klart att det gick bra, eller hur?!!!
Hoppas på en bra kväll för dig! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0