kroppsskannad

Idag var jag hyfsat närvarande nästan hela tiden (40 minuter). Visst fladdrade tankarna iväg ibland, men jag minns allt som sades. Det var en del nytt för mej, trots att jag gjorde det för tredje gången. Har nog varit ganska borta på slutet tidigare.

Idag hade jag ögonen öppna, kanske var det därför jag höll mej vaken. Jag blir så himla trött när jag lägger mej och lyssnar på den där sövande rösten.

Nu ska jag göra min andra läxa: diska med medveten närvaro.

Och sen är det nog dagishämtningsdags. Lovade att vi ska leka med pokémon i eftermiddag. Barnen byggde ett jättefint legohus till dem igår. Synd att det är färdigt (inga legobitar kvar) för jag tycker det är roligare att bygga än att leka med gubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0