mmmm...morgon

Ikväll ska mannen jobba över så han tog lite sovmorgon. Då passade jag på att skicka iväg barnen tillsammans med honom. (Man kan ju tycka att han skulle erbjuda sej själv någon gång, och unna sin fru en lugn morgon...)
Skönt med en mjukstart idag. I går var det fullt upp hela dagen, så idag är jag lite trött.

När jag kikade ut genom fönstret var det fullt med maskiner utanför vår uppfart. En ursäkt för att slippa stadsresan, tänkte jag. Men de skulle bara fylla igen något hål, så de är redan borta. Men det var väl lika bra. Jag måste ju ta mej till stan i veckan. Lika bra att få det gjort idag.

Ikväll är det föräldramöte i ettan. Superjobbigt. Förra gången var det samling i klassen och sedan diskussionsgrupper. Jag hoppas på det ikväll också. Så blir det lite friare. Det är jobbigt att sitta länge.
Speciellt om jag hamnar längst in i klassrummet (vilket jag gjorde förra gången...).

Det ser ut att bli en solig dag idag också. Men jag tror inte att det blir någon promenad idag.
Två jobbiga saker på en dag kan ju räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0