sitter modell

Dottern ritar ett porträtt av mej där jag sitter framför datorn.
Två flugor i en smäll. Deltar i dotterns lek samtidigt som jag surfar.

Vi har en lugn morgon. Lilltjejen och mannen följde med på sonens fotbollsträning.

Efter lunch bär det av på bio. Känns mest kul. På en barnföreställning är det ju alltid ett väldigt spring, så det är ju inget konstigt om man går ut ett tag (intalar jag mej...). Lilltjejen ska sova hos mormor, så ikväll ska vi passa på att spela spel med de andra två.  Kanske går vi på restaurang efter bion. Om vi är hungriga.

Teckningen blir spännande. Rosa ögon och grön mun. Lite kreativa grepp ser det ut som...för inte ser jag väl ut sån???


Jag vet inte vad jag ska bli när jag blir stor. Men jag är bra på att rita iallafall.
Dottern, snart 5 år

Kommentarer
Postat av: Luna

Jag brukar sitta med laptopen i knät i en fåtölj och så står barnen bakom mig och leker frisör. Ungefär samma slags låtsasengagerade lek som alla blir nöjda av. *Fniss fniss*

2007-09-15 @ 16:12:46
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: malve

hihi...ibland leker vi mamma,pappa,barn och så är jag pappa och går till jobbet = datorn...funkar en liten stund iallafall

2007-09-15 @ 22:20:00
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0