surprise!

Mini och jag var ute och klippte ett plommonträd. De stora barnen tröttnade och gick in. När jag sedan kom in var det inte två utan FYRA barn i huset.

Fru W:s båda ungar. Den store kan ju cykla hit själv och ringa på, men den lilla tjejen måste hon ha varit här och lämnat. Så gör man väl inte!!!!!

Så nu är jag i en sådan där förhatlig situation när jag måste säga vad jag tycker. Jag tycker ju sånt är jättejobbigt, men så här är inte okej att göra, tycker jag. Dessutom skulle de inte leka idag, för sonen skulle göra sina läxor. Och vila eftersom han fortfarande är förkyld.

Ska köra hem dem om en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Di

Dagen kommer och går, andas 2 gånger djupt och slappna av..och bara var..du har ju ändå gjort mycket idag, utifrån att du tänkt dig något helt annat idag. Tänk vad skönt att du kan summera dagen på + när du lägger dig i kväll! Bra jobbat..Med läkarbesök, ungar och div annat.
Kram och ha en skön kväll..själv är jag slut efter dagens jobb...:)

2007-09-03 @ 17:46:05
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

ja det blev bra, trots att det inte alls blev som jag tänkt...kram:)

2007-09-03 @ 20:48:33
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0