Tjejsnack v. 36

I bakgrunden
  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
    Hmmm...måste titta efter....msn.com. Varför? För att den låg som startsida när jag fick datorn.
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
    Oj, vilken ful...antar att det är den som blir när man installerar...? Jag har inte tänkt på den, faktiskt.
  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
    Bakgrundsbild i mobilen? Vet inte om jag har någon...vet inte ens vilken modell jag har...
  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
    Siluetten av plommonträdet, ljuset från toalettfönstret, altanen med stolar
  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
    Datorns surrande, en klocka som tickar.

Med andra ord. Jag brukar tekniken. Punkt. På jobbet kände jag ett större behov av att lägga in lite personlighet i datorn. Men inte här hemma. Här är ju hela omgivningen JAG.

Tjejsnack v.36


Kommentarer
Postat av: Di

hm..jag har bilder som jag tycker om som skrivbordsbild, tom på jobbet, har jag dubbla skärmar och där är min glada pojkvän ( eller är det särbo?) på båda bilderna..samma bild dessutom, går inte att sätta olika:)alla som kommer in på jobbet kan inte undvika att se honom..och inte jag heller..ler hela tiden när jag tänker på honom..det gör mig glad. Sen har jag barnen och mig som skärmsläckare på mobilen..och ett hjärta som jag tagit (finns i min blogg med första bilden jag la upp) är noga med tror jag att se det jag kan bli glad av..ut genom fönstret ser jag balkongen som jag gjort mysig..lyktor som påminner om de jag tycker mycket om..och har många saker i mitt hem som påminner om mina nära och kära...Lustigt hur medveten jag blev nu..Kram och ha en skön kväll..:)

2007-09-03 @ 21:32:04
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0