vill nästan inte skriva det...

...men nu har det blivit ändringar igen. :)

Precis när jag skulle luta huvudet mot kudden kom jag på att jag ju har en läkartid idag vid kvart i två.
Pommes oxå, vilken tur att jag kom på det.

Men nu är jag ju jättetrött. Och jag hinner inte sova efter läkarbesöket. Och så drack jag kaffe tillsammans med min man efter lunchen. En kvarts kopp bara, men ändå. Ångest!

Hoppas att det går bra idag. Fick bara en kvart. Där jag ska hinna diskutera eventuell dosökning. Suck!
Men läkaren är bra. NÄR man får träffa henne...

Ska ta bilen dit, så blir hon nog glad...det frågar hon varje gång.

Äh jag cyklar förresten. Ska dela ut lite inbjudningar till mitt klädparty som blivit liggande. Har visst glömt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0