avlösning i sporthallen

Dottern har också börjat spela fotboll och idag hade hon träningstid direkt efter sonen, så jag tog första passet och mannen andra. Väl där fick  de information om att laget inte har någon tränare utan att man hoppas på att några föräldrar ska ställa upp. En träningstid till finns inbokad, och sedan kanske det inte blir mer. Nästan så att jag känner för att ta tag i det, men nej - just nu är det ingen bra idé. Eller rättare sagt, just nu kanske det skulle gå men när jag börjar arbetsträna vill jag inte ha några helgmåsten.

Mannen håller på att jobba i kapp veckans städschema. Han fick bassning på familjerådet och skyller som vanligt på tidsbrist. Men det är inte sant för igår ägnade han flera timmar åt att skruva upp saker på väggarna.Vilket naturligtvis också måste göras, men städningen ska ju gå först.

Nu blir det en lugn stund innan jag ska skjutsa dottern på Mc Donaldskalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0