en stor kopp te

Familjen är fulltalig, solen skiner och jag sitter ensam inne med en kopp te. Mycket bättre kan det nog inte bli just nu. (Om man ska vara petig så kunde det ju sluta blåsa, men här inne är det helt okej.)

I natt har jag sovit bedrövligt dåligt. Drömt konstiga drömmar och vaknat titt som tätt. Men jag fick äntligen min efterlängtade sovmorgon, så jag känner mej ändå hyfsat pigg.

Om dagen blir som jag har tänkt kommer den att innehålla en del egentid, några maskiner tvätt samt mys med familjen. Kanske lite röjande också, om jag inte kan hålla tassarna borta.

Kommentarer
Postat av: PC

Enbart ibland händer det, inte plötsligt som i reklamen, men ibland. Då vaknar jag innan grabben, vaknar först utan klocka bara av mig själv. Idag var en sådan dag. Jag vaknar ofta av mig själv just vid halv sju. Idag sov Grabben vid denna tid, så jag var först uppe. Det är sovmorgon. Sen kan jag sova längre också... ing problem....

Peter

2008-02-23 @ 14:46:42
URL: http://enbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0