förmiddag vid datorn

Nu har jag börjat jobba lite med min självkänsla och hur det styr mitt liv. Hade för mej att jag skrivit om det tidigare så nu har jag suttit i ett par timmar och läst igenom gamla inlägg. Nu ska jag bara försöka få ihop något vettigt av det också. Men det blir nog inte idag.

För i eftermiddag ska jag åka in till stan. Ensam. Efter en godisfri vecka ska jag belöna mej själv med lite lyxigt plockgodis. Kan inte minnas när jag senast plockade ihop godis till mej själv. Fast man ska väl inte belöna sej med sådant man stoppar i munnen, så godiset får bli en morot (bildligt alltså) och så belönar jag mej med någonting vårfint i stället.

Min man hämtar barnen idag så att jag inte behöver passa någon tid. När jag ska göra jobbiga saker så känns det bäst att göra det på eftermiddagen. Vet inte varför, men eftersom det är så så försöker jag vara snäll emot mej själv och planera in det så i början.

Kommentarer
Postat av: Linda

skitbra jobbat !! =)
kolla gärna min blogg om du vill =)
linda

2008-02-29 @ 12:43:07
URL: http://sommarn2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0