röjarivern sprider sig

Nu har min man äntligen kommit igång med röjandet och jag kikar förbi med små uppmuntrande hejarop och tydliga direktiv att kasta när han tvekar.

För egen del blir det svårare och svårare att hitta prylar att göra mej av med. Men med tanke på att vi ändå fyller trehundra kvadrat med grejjer så måste det ju finnas mycket mer.

Varför vänta med att röja tills vi ska flytta? Det är ju nu vi har glädje av ordningen och platsen!

- Visst är det roligt! sa jag klämkäckt till min man när han satt djupt försjunken och sorterade skruvar och annat smått.
- Näää, inte det minsta, fick jag till svar.

Fast sedan erkände han att han drömmer om en välorganiserad snickarlya med gott om plats. Och snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0