äntligen höststädat!

I dag hade vi skinande sol här. Äntligen! Hela familjen rusade ut och pysslade i trädgården. Mannen tvättade bilen (vårkänslor?) och jag sopade gatan fri från vår barrande häck. Det gick lätt som en plätt så när det var klart gav jag mej i kast med rabatten. Så nu har vi en fin ogräsfri rabatt och en gatsnutt som man inte behöver skämmas för.

Eftermiddagen innehöll mer julgransraskande, lite bebisgos och slaktande av två pepparkakshus, min brors och vårt eget. Sonen gick och la sej med magont. Tror jag det, så mycket som han åt.


Kommentarer
Postat av: Di

Ojs..här har vi snöööö...gnistrar och glimmar jullikt..kändes inte som om jag kände igen mej i din beskrivning av dagen :) ha en underbar måndag..Kram

2008-01-13 @ 23:32:02
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0