bloggfri dag

I går blev det inget bloggande.

Dagen gick i lugnets tecken. Först ett besök hos terapeuten och sedan fyllde jag dagen med bokläsande, en tupplur, meditation och ännu mer läsning. 

Sedan hämtade jag barnen och efter det städade jag, ritade lite med barnen, läste lite till, åt tacos, la barn och tittade på film.

Kort sagt en lugn och skön fredag.

Jag hoppas att jag kommer att hålla fast vid meditationsstunden den här gången. Det gör verkligen gott och resten av dagen har jag lättare att vara i nuet och hålla stressen borta.

Idag har vi ingenting inplanerat. Förmodligen går vi ner i källaren och fixar lite. Ute blåser det, men solen tittar fram så vi ska nog ändå våga oss ut framåt dagen.

Jo,förresten. Jag måste damma idag så att jag får godkänt av barnen imorgon på familjerådet :)


Kommentarer
Postat av: Luna

Lät som en skön fredag. Jo jag klarade faktiskt att städa utan stress. Känner mig rätt lugn i dag också. Bara lite dammsugning kvar i ett par rum, och så potatisgratäng o dukning så klart, men det brukar jag inte hetsa upp mig så väldans för.
Trevlig helg!

2008-01-19 @ 11:24:13
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Maria

En sån härlig dag du hade. Lugn, mys och meditation är aldrig fel!! KRAM och hoppas du får en fortsatt lugn helg:)

2008-01-19 @ 12:26:14
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0