bravo!

Idag har jag slängt en värdecheck på 50 kronor från Lindex. (Fast jag fattar inte varför jag nödvändigtvis skulle öppna kuvertet. När jag såg kupongen fick jag världens stresstopp.)

Samt tackat nej till en inbjudan till Lingon&Blåbärs utförsäljning av höstens visningsplagg trots att jag tänkt handla ett par pyjamaser i vår.

Så nu känner jag mej nöjd!

Dessutom har dagen i övrigt gått i må-bra anda:
- jag tog en kravlös promenad på förmiddagen
- T kom förbi en stund
- jag tog mej äntligen för att meditera
- jag utmanade min promenadångest
- jag sitter framför brasan och njuter

Kommentarer
Postat av: Miranda

Wow! Vad bra du jobbar på. Roligt att det gick så bra med biblioteksbesöket också.
Har läst det du skrivit om ekonomin och sparandet och tänker att jag kan lära mig en del, inspireras av det. Fast åt andra hållet. Håller på att försöka påbörja ett sparande och det var väldigt längesedan sist, det har inte varit min starka sida.

2008-01-17 @ 20:49:14
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com
Postat av: Luna

Grattis till framsteget med värdechecken. Själv har jag enormt svårt att motstå bokklubbbarnas erbjudanden, men jag blir extremt stressad av alla dess böcker som ska kommas i håg att avbokas, köpas och skickas tillbaka. Jag säger varje gång jag går med i en bokklubb att jag ska bli duktig med det där men lyckas aldrig. Därför kastar jag bort bort bort alla erbjudanden. Men jag läser alltid först. Det KAN ju va så att man bara behöver köpa en enda bok, eller som den gamla goda tiden inget köptvång ALLS. =)

2008-01-18 @ 09:34:01
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0