duktig dag

Känner mej nöjd med dagen.
Jag har:
- kört bil på vinterväg ensam (bara till sonens kompis, men ändå)
- dammat hela huset (enligt städschemat)
- städat minstingens rum (också enligt städschemat)
- varit trevlig och fikat med svärföräldrarna
- tvättat tre maskiner tvätt

Däremot har jag inte haft någon egentid. Att det ska vara så svårt att få till lite tid för mej själv när familjen är hemma. Inte ens en promenad har jag lyckats komma i väg på i helgen.

Jag är supertrött och funderade på att gå och lägga mej, men så kom jag på att min bror ska komma vid halvniotiden. Så jag får väl vara uppe iallafall så att jag kan säga hej. (Han behövde akut hjälp med datorn, så det är inte mej han ska träffa.)

Jag undrar om det kommer att kännas skönt att vara ensam hemma i morgon, eller om det bara blir konstigt tomt.

Kommentarer
Postat av: Di

hade du glömt att boka in egentiden i nya årskalendern? Söndag var din dag eller hur? kanske vore idee att planera in den tiden igen. Ha en skön morgondag, jag återgår till jobbet i morgon igen.(lite ångestladdat är det faktiskt) Kram :)

2008-01-06 @ 22:52:06
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0