en sann optimist

Trots drösvis av outnyttjade föräldradagar skulle mannen promt jobba den här veckan.
Anledningen var en installation av nätverksservrarna i Spanien (som tack och lov kunde fjärrstyras).

- Jag är hemma vid femtiden. Om det går bra sticker jag vid fyra, meddelade han igår kväll.

Jo, tjena. Har en serverinstallation någonsin gått bra? Nääää. Strax före fyra ringde han och sa att det dykt upp oväntade problem.

Rörande ändå att han varje gång själv tror att det ska gå utan missöden.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hmmm... det där låter bekant. Jag jobbar själv med webb, så jag vet att mycket kan gå snett vid serverinstallationer. Suck. Kräver mycket tålamod, vill jag lova. Tycker lite synd om din käre make.
Hoppas du får en bra kväll ändå.

2008-01-03 @ 17:58:30
URL: http://suntliv.blogg.se
Postat av: malve

Jadå, han var hemma redan vid sex :)

2008-01-03 @ 21:00:23
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0