julpussel

Det årliga julpusslet har nu kommit fram. Och som vanligt börjar min man med det roligaste medan jag sitter med rambitarna.

Tänker att det är lite typiskt mej. Att jag alltid tar det tråkigaste först. Och sedan kanske jag inte ens har tid med det roliga. Eller som i det här fallet att det roliga redan är utfört.

Vi har suttit en stund ikväll med de två stora barnen, som verkligen är duktiga och faktiskt bidrar med en del. Roligt när man har aktiviteter som alla tycker om.

På tal om att pussla så pusslade jag en stund med minstingen idag (eller satt bredvid och tittade på). Hon började med 9-bitarspussel som gick lätt som en plätt. Och när hon var klar med det förklarade hon att det var pussel som hon pusslade när hon var liten, och sedan gick hon och hämtade ett 30-bitars. Hon tycker verkligen att hon har blivit stor, mitt lilla troll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0