redan lunchdax

Igår gick det sämre med insomningen. Förmodligen för att jag har fått hosta. Jag har en märklig förkylning som smyger runt lite i det dolda, men som då och då under dagen ger sig till känna i form av halsont, akut snytbehov och nu då hosta.

Så idag kröp jag ner i sängen efter promenaden till dagis o skola. Minstingen gick hela vägen, så vagnen fungerar mer som en samlingspunkt och packåsna.

Funderade lite på det jag skrev i går om att jag hittat lugn. Delvis sant, men inte helt. Jag är inte stressad hela tiden men jag är inte heller avslappnad. Jag har svårt att komma till ro under dagen och har därför inte mediterat den här veckan. Trots att jag vet att det är just då jag behöver det som mest.

Tiden flyger iväg när man tar sovmorgon, så nu är det redan dags för lunch (jag åt frukost med sonen vid sju).

Kommentarer
Postat av: Maria

Tusen tack för mailet, du är en pärla:) KRAM

2008-01-10 @ 17:20:22
URL: http://livetsommaria.blogspot.com
Postat av: Sus i dus

Jobbigt att du fått hosta. Det är inte kul om man inte kan somna!

/Sus

2008-01-10 @ 19:34:34
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0