så otroligt billigt

Varje gång jag ska köpa en pocket förundras jag över hur billiga de är. En bok för en lägre penning än en ordinär veckotidning. Helt otroligt!

Och om man dessutom beställer den på Adlibris får man den hem i brevlådan utan att betala någonting extra.

(Tidigare beställde jag flera böcker åt gången och då fick jag bege mej till macken för att hämta ut paketet. Nu lägger jag de böcker jag vill ha i önskelistan och beställer en åt gången.)

(Om hon nu handlar på Adlibris, varför länkar hon då alltid till bokus? Ja, det kan man fråga sej. Av gammal vana antar jag.)


Kommentarer
Postat av: maria

Adlibris är bra tycker jag:))) Jag handlar oxå där! Billigt, snabb leverans och som sagt, direkt i brevlådan, ska vi göra mer reklam?:))) Ha en bra dag, vännen!

Postat av: munken

Jag vet, det är otroligt billigt. Underbart tycker jag.

2008-01-31 @ 09:26:41
URL: http://www.metrobloggen.se/denmodernamunken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0