semmelpremiär

Barnen rusade in och väckte mej innan de gick iväg i morse (mysigt!) och sedan somnade jag om. Nu har jag precis ätit frukost och sitter och klurar på vad jag ska göra idag.

Igår bjöd minstingen på semla till familjerådet och av någon mystisk anledning blev det en över. Så jag kommer förmodligen att äta en semla till kaffet idag för semlor är verkligen gott. Det kan jag nog unna mej.

Affärsbesöket i går gick bra. Jag fingrade på några barnjeans som var oförskämt billiga och sneglade på tröjställningen där det hängde jättefina tröjor till halva reapriset. Men jag stod emot! Sonen hittade dock en t-shirt som han ville ha, men eftersom han inte behöver några kläder fick han köpa den för egna pengar. Och min man ekiperade sig ordentligt. Han har kortare ben än den genomsnittlige mannen så han hittar ofta byxor på rea.

Och körningen gick också jättebra. På hemvägen blev det trafikljuskörning eftersom jag inte har kört det på länge. Men det gick finfint, trots flera rödljus. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0