vilken sovmorgon!

Min man kom hem vid elvatiden precis som han sagt. Naturligtvis vaknade jag till, men det gjorde inte så mycket. Vid tretiden väcktes jag av yngsta dottern som låg och ropade på mamma. Jag flyttade över henne till vår säng och sedan låg vi vakna i säkert en timme. Nu var det länge sedan hon nattvakade så det var mest mysigt. Dessutom visste jag ju att jag skulle få sova idag.

Jag gick upp på morgonen och hjälpte till med att få barnen i ordning (så att min man kunde sova lite längre). Gissa om de var lättväckta när jag sa att pappa var hemma!!!! När de åkt gick jag och la mej igen. Och sov till strax efter elva!!! Oj. Och nu är jag så där lagom seg som man blir när man sovit för länge.

Idag blir det nog till att städa lite här hemma. Att säga att det är stökigt är nog att ta till i underkant. Fast jag har många timmar på mej. Sonen har ateljé i skolan till fyra, så jag hämtar alla barn då och sedan ska vi åka och hämta maken. Hm, det låter som ett bra snabbmatstillfälle... Burger King ligger inte långt från makens jobb och nu var det länge sedan vi var där. Jag får se hur vi gör.

Kommentarer
Postat av: Luna

Grattis till en lång sovmorgon. Ja, jag röstar på Burger King fast jag inte ens ska med ;-)

2008-01-31 @ 13:18:11
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: malve

Hihi. ja det blir nog hamburgare idag. :)

2008-01-31 @ 14:50:53
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0