hektiskt eftermiddag

Min lugna och sköna dag (med internetavbrott) slutade i högt tempo.
Cyklade och hämtade barnen och som vanligt när vi ska iväg någonstans efteråt så tog det en evig tid. Vi hann bara hem och gå på toa (jag och minstingen) och sedan i väg till dansen.

Tog med målarböcker idag så att syskonen hade sysselsättning. Eftersom det var sista passet för i år fick föräldrarna vara med och dansa på slutet. Storebror tyckte att det var jätteroligt. Och minstingen längtar tills hon får börja dansa.

Hela familjen återförenades på Ikea där vi intog korv med bröd till middag. Sedan skulle vi bara gå igenom varuhuset och plocka ett par saker. Men som vanligt tog det betydligt längre tid än tänkt. Men vi kom iallafall ut med det vi skulle ha (lampor och två garderobsblommor), lite annat plock och alla barnen.

Jag hade tänkt köra trafikljusvägen till dansen för att träna inför morgondagen när jag ska till FK. Men vi var sent ute och jag kände mej stressad. Inte så lyckat att köra trafikljus första gången på en månad i den sinnesstämningen.

Nu känner jag mej faktiskt mest nervös inför morgondagens möte med FK. Det är ju inte så mycket jag kan göra mer än att säga som det är. Och hoppas på det bästa.

Varför ska jag alltid katastroftänka om allt innan det inträffar? Det värsta händer ju aldrig, och då har jag gått och mått dåligt i onödan.

Tänker krypa ner i sängen med en bok nu. Jag är jättetrött.

Det bästa med morgondagen är att jag får sovmorgon och slipper lämna barnen på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0