soligt och kallt

Idag fick  det bli overall på tjejerna. Sonen klarar sej med överdragsbyxor ett tag till. I höst har jag haft sådan tur (eller skicklighet ;)) att jag inte behövt inhandla mer än ett par vinterstövlar till sonen. Skönt, för det kan ju bli rätt dyrt att ekipera tre barn.

Jag har tänkt lite på det där med att jag upplever mer panikkänslor igen. Och kommit fram till att jag blir yr titt som tätt. Och yrsel triggar paniken. Det har börjat nu när jag ökat medicindosen så det är nog en biverkning. Har för säkerhets skull ringt och bokat en tid för hB i nästa vecka.

Och så bokade jag en tid till min läkare oxå. Jag vaknar fortfarande varje natt och kan inte somna om på ett par timmar. Det började också när jag ökade medicindosen. Och trötthet på dagen leder till ökad ångest.  Och ökat kaffesug.

Igår eftermiddag var jag på en rejäl rundtur utan toabesök. Först hämtade jag alla barnen och sedan åkte vi in till dansen. Efter det åkte vi runt Burger King för mannen blev försenad från jobbet (börjar bli en otäck vana...).
Så hela turen tog över två timmar. Fick lite ångest när vi väntade på maten, men annars gick det bra.

Idag blir det ikea för min del. Har några småsaker som ska inhandlas. Och så lite julpynt kanske. Det var ett tag sedan jag var där så det ska bli roligt.

Efter det blir det VILA. Och bokläsning kanske. Sedan jag kom hem från stugan har jag inte läst en enda rad. Har inte haft ro att sitta stilla utan flängt runt och röjt och organiserat. 5-åringens rum är förresten klart. Vi stoppade en hel del saker i garderoben och så fick faktiskt lillasyster överta lite grann. 


Kommentarer
Postat av: Maria

Här är en till som ska till IKEA idag:) Ska ta bilen och åka dit själv för första gången... spännande men samtidigt skrämmande. KRAM

2007-11-08 @ 09:08:23
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0