ett steg till

Idag körde jag vägen med trafikljus när jag skulle till mamma och hämta lilltjejen. Både dit och hem.
Det kändes inte så jobbigt. Och nu är jag halvvägs in till stan. Drygt. Så snart tar jag mej ända in.
Längtar verkligen efter att kunna köra in och shoppa lite. Eller träffa någon kompis.

Nu har vi haft veckans familjeråd. Mannen hade sin jobbalmanacka och med överdriven tydlighet gick vi igenom de dagar han måste sluta i tid eller lite tidigare. Så nu ska det väl gå bra!

Nu ska vi städa och sedan ska vi åka till Öland på kalas. Jag ska köra har jag tänkt. Då blir det motorvägen och Ölandsbron idag oxå.

Nu till städningen...

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Lycka till med bilkörningen.

2007-09-16 @ 18:01:58
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas du haft en skön kväll! :) bra jobbat med bilkörningen. kram!

2007-09-16 @ 21:00:03
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0