god morgon...?

Sitter och försöker piggna till. Jag har sovit i över tre timmar. Så nog var jag trött alltid.

Har några borden idag.:
Äta lunch (väntar på att jag ska bli hungrig).
Fylla komposttunnan med grenar (tömning imorgon).
Förbereda någon enkel middag (dotterns sång börjar idag).

Ska packa in barnen i bilen och köra till sången. Och under tiden ska vi gå och handla och besöka bibblan.

Mitt traderaköp kom med posten idag. Nästan helt oanvänd. Dottern har samma klänning i barnstorlek så jag jämförde färgerna. De var nästan inte alls blekta. Nu blir vi likadana. :)


Kommentarer
Postat av: maria

Man kan ju vara lite sådär när man har sovit att det tar lite tid att komma igång!!! Hoppas att allt går bra och att du har en bra dag!!! Kram

Postat av: malve

Ja, ska ta en dusch så kanske jag vaknar ordentligt. kram:)

2007-09-06 @ 13:56:36
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0