ska jag...?

I går kväll planerade vi en skidresa i vinter. (Hua!)
Vi brukade åka förr i tiden, innan alla barnen kom.
Nu är de flesta kidsen ganska stora så i vinter är det dax.
Alla ville hänga på igår, men inget bestämdes i detalj.

Så, nu är frågan...ska jag ta tag i det? 

Kommer det att bli av annars?
Vi är ju ute i sista minuten, så vi kan ju inte vänta särskilt länge.

(Vi hade redan pratat om att åka tillsammans med ett av paren så jag har tänkt igenom det, det är ingen impulsgrej). 

Tanken på nio timmars bilresa och sedan alla utflykter i backarna känns ju rätt pestigt. Men det är länge till. Och det SKA jag klara.

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Klart ni ska åka. Säger jag. :)
Hoppas kvällen varit bra!
Kram

2007-09-30 @ 20:12:37
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: malve

Japp, vi åker! Jag fixade ju Malmö två gånger i somras. Kram:)

2007-09-30 @ 21:19:12
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0