slut på välling

Det upptäcktes ikväll.
Kris!
En morgon utan välling är inte rolig. Särskilt inte om den börjar väldigt tidigt.
Utan välling kan man glömma alla förhoppningar om att hon ska somna om.

Vad göra annat än att sätta sej i bilen och köra in till Coop.
Det var jag som åkte. Förstås.
Jag tog vägen med alla trafikljus.
Tog god tid på mej i affären. (Handlade alldeles för mycket...)
Körde hem. Samma väg.

Utan något toalettbesök.
Lätta panikkänslor vid första rödljuset. Men sedan kändes det bättre och bättre.
Och på hemvägen hade jag bara lite oro i kroppen. Trots att det var över en timme sedan jag åkte hemifrån.

Och dessutom. Jag hade inte någon back-up. Någon räddare i nöden som stod redo att rycka ut.
Om det där OM skulle inträffa. Som ju aldrig händer.

Känner mej redo inför en biltur till stan i veckan. När jag tänker närmare på det så blir det ett trafikljus mindre än till Coop. Lätt match alltså...fast stan känns jobbigare. Kanske för att det är längre till toaletterna.
Men nu ska jag dit. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Luna

Bravo! Jag hejar på dig. Det kommer att gå jättebra!

2007-09-23 @ 22:09:25
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Di

BRA jobbat! det går framåt. Har läst idag om medveten närvaro..på engelska..lite svårt med koncentrationen, slut med relationen, och ledsen. Men glad för din skull iallafall..Kram!

2007-09-23 @ 22:36:16
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

Jag hoppas det :)
Di: jättetråkigt...kram

2007-09-24 @ 08:59:55
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0