urladdat

Åkte iväg till Coop för lite småhandling. På vägen dit kom jag på att mobilen har legat väldigt länge i väskan, så batteriet var med största sannolikhet urladdat. Tittade dock inte efter...

Fick lite panikkänslor på  Coop, men det är första gången på länge som jag handlar ensam, och nu var jag ju dessutom ute helt på eget äventyr.

Åkte och hälsade på mamma oxå. Fick ingen parkering på gatan, så jag fick ställa på gästparkeringen, en bra bit bort. Men det gick hur bra som helst!!!

Vilken milstolpe! Jag har för första gången uträttat ett ärende med bilen. Känns stort!
Nu ska jag ligga lågt med bilkörningen resten av veckan och fokusera på vardagen ensam med barnen.

Och batteriet var helt slut, precis som jag misstänkte.

Kommentarer
Postat av: Di

Du verkar ju springa i stormfart framåt, och klarar dig ju jättebra! Bra att du väljer att fokusera på det viktiga i veckan! Kanonbra tänkt.
Må bäst!
Kram ;)

2007-09-02 @ 21:09:54
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

Ja, och vem vet. Kanske tar jag en tur med bilen... om jag vill det. Och annars är det okej ändå.
Verkligen ett framsteg att tänka så.Jag måste inte!
kram:)

2007-09-02 @ 22:09:16
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0