apropå antiköpstopp

Jag kan ju inte direkt säga att jag har börjat spendera en massa pengar nu när jag ska det. Hittills i år har jag köpt:

- pärlor (via internet)
- böcker (via internet)
- teaterbiljetter till familjen
- semlor till familjen
- present till sonens kompis
- glass från glassbilen (till barnen)
- 1 hg grönt the
- ett par mysbyxor

Om jag ska vara petig (och det ska jag ju!) så ska jag plocka 700 kronor från "barnkontot". Fast då får jag ett sjå med att sätta sprätt på allt!

Till mej själv har jag på fem veckor köpt:
- pärlor
- böcker
- 1 hg the
- 1 par byxor

Och detta trots att jag har fokus på detta.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är ju en riktig slösa när det gäller saker till mig själv så här har du lite tips:
* Nya hudvårdsprodukter- det känns underbart lyxigt att ex använda en dyr och härlig rengöringskräm
* Gå till frisören- om så bara för att göra en inpackning och få lite huvudmassage
* Massage, ansiktbehandling, kurbad, manikyr eller annat avkopplande
* Köp ny kudde - eller se til att mannen gör det (som min gjorde...). Skönare sömn på köpet:)

Ja, det är så jag gör när jag vill skämma bort mig själv. Funkar ju inte på alla, men kan kanske hjälpa något på traven?? KRAM

2008-02-05 @ 11:16:19
URL: http://livetsommaria.blogspot.com
Postat av: malve

Tack för tipsen! Men det är ju så onödigt...fast egentligen inte. Funderar på att köpa nya sängar, faktiskt. Fast det får nog tas från ett annat konto isåfall.

2008-02-05 @ 12:06:16
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Hosanna

Det var inte mycket...

2008-02-05 @ 14:15:26
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0