hver gang

Min man jobbar i kväll och det skulle förmodligen inte ta så lång tid, kanske till åtta. Och  sedan skulle han åka och köpa en luciakrona.

Att jag aldrig lär mej. Det strular alltid när de håller på (nätverkstekniker) med stora servergrejjer. Och ändå sitter jag här och väntar.

Fast jag har varit duktig. Har rensat mina utkast på bloggen enligt devisen use it or lose it (därav den stora mängden inlägg). Känns skönt, för det har varit lite stressande med alla halvfärdiga tankar som legat där och väntat på att bli färdigtänkta.

Hela dagen har förresten gått i rensandets tecken (sophämtningsdag). Jag har målat dotterns hand- och fotavtryck (har legat i ett köksskåp i drygt två år), lagat kläder mm.

Skyller rastlösheten på att jag väntade på samtal från vårdcentralen. Jag skulle boka läkartid då vi ska prata igenom sjukskrivningen, innan FK-mötet om två veckor. Men tiderna var slut, så de återkommer med besked. Jag hoppas att det blir ett möte, för det känns inte riktigt bra att prata om det på telefonen.

Ska nog ta och ringa till mannen och höra om han är på G. Annars går jag nog och lägger mej.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jippie, så bra att du rensar bland de halvfärdiga grejerna!! Det gav mig ett stort lugn att bli av med allt jag hade. Nu är det väl snart dags att slänga bären i frysen också hihi?? Det kommer ju nya nästa år... KRAM

2007-12-05 @ 12:27:59
URL: http://livetsommaria.blogspot.com
Postat av: malve

Fast det är det det inte gör. För vi var tvugna att gräva upp alla buskar när vi skulle fixa tomtgränsen. Men affären är ju full av god gele...
kram:)

2007-12-05 @ 13:13:50
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0