min jul

Så här kommer vår jul att se ut:

Lilla julafton (i morgon):
Vi äter julmat och sitter i soffan och myser tillsammans med barnen. När de har somnat gör vi i ordning julmorgonens överraskning till barnen och slår in de sista paketen.

Julafton:
Vi träffar mamma och syster på kyrkogården och går gemensamt till minneslunden och tänder ett ljus för pappa.
Resten av dagen tillbringas hemma hos oss med god mat, besök av tomten, Karl-Bertil Jonsson och allmänt mys.

Juldagen:
På eftermiddagen firar vi jul hemma hos min mamma med mina syskon.

Annandagen:
Vi åker till svärföräldrarna och firar jul med mannens släkt.

Mellandagarna:
Vi är lediga och har en helt tom kalender.

Kommentarer
Postat av: maria

Hm, känner igen det där med "alla" julaftnar:))) Hoppas så att hela julen blir så underbar som det bara går för dig och din familj!!! Stora kramar!!!

Postat av: Eva

Ja tänk, nu är det bara en dag kvar :-)
Jag har inte planerat lika bra som du, men det känns ok ändå. Jag har inte haft vett att bli julstressad än :-))

2007-12-22 @ 20:26:20
URL: http://suntliv.blogg.se
Postat av: Hosanna

Usch ja, nu är den snart här...julen...ta det lugnt och njut av dagen...eller nåt...säger jag som inte njuter just nu. *ler*

2007-12-22 @ 21:49:26
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0