medicinen har nog börjat verka nu

Var och storhandlade med mamma. Det gick jättebra. I stort sett ingen ångest alls. Lite när jag råkade tänka på det bara. Strul i kassan ut så vi stod i kö rätt länge. Helt utan ångest

Lassade in i bilen och tänkte köra hem över industriområdet. Men råkade svänga ner på motorvägen. Hjälp! Kroppen rusade - men sen mattades det av mer och mer. Det blev aldrig någon panikattack. 

Det är nog medicinen som börjat verka. Jag har i stort sett ingen förväntansångest alls. Och nu har jag ju gjort flera jättejobbiga grejjer.

Jag känner mej också mer positiv tycker jag. Mer levande, på något sätt.

Nu kommer barnen hem från dagis. Ska mysa lite med dem

Förresten, skriver ni också inköpslistor i den ordningen grejjerna finns i affären?

Kommentarer
Postat av: Smillan

Vad skönt att det gick så bra i kön och kassan idag! Vad har du fått för medicin?
Jag går i så många olika mataffärer så har inte riktigt koll på vilken ordning sakerna kommer i så svaret på din fråga blir nej;-)
Kram

2007-06-27 @ 17:38:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/6906/
Postat av: malve

Skrev ett långt svar i din blogg.
...
Jag kan ordningen i tre mataffärer utantill.
Jag gör det utan att jag tänker på det. Och egentligen behöver jag inte ta med listan till affären, för när jag skriver den ser jag mej själv gå genom affären och plocka varorna.
Har för mej att jag fick det från en kompis som höll på med minnesträning ett tag.

2007-06-27 @ 20:57:04
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0