hemma igen

Ikeabesöket gick väl sådär.
Idag kände jag mej inte alls taggad.

Vågade helt plötsligt inte svänga ner på motorvägen (men tog den vägen hem iallafall). Det har ju inte varit något problem den senaste tiden. Lite trist, men det går ju upp och ner.

På Ikea fick jag som vanligt ångest när jag går förbi en toalett (det är ju så långt till nästa). Och som vanligt glömde jag att ta av mej jackan, tänkte inte på den förrän jag började känna mej lite snurrig av värmen.

Nåväl, jag köpte det jag skulle ha, och vände till och med och gick tillbaka för att jag glömt en sak. Och jag gick inte på toaletten. Så det gick ju bra iallafall.

Ur köpperspektiv gick det också bra. Jag köpte ingenting som jag inte hade planerat. Bara en massa förvaringsgrejjer. Ska nog sätta igång att ordna på stört.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad härligt att det gick bra!! FÖr det gjorde det ju.. även om du inte tog motorvägen dit.. Det går ju upp och ner, och det är viktigt att vara snäll mot sig själv också! Du hade ju kunnat vända om och åka hem, men nu åkte du dit, handlade det du skulle, gick till och med tillbaka och hämtade saker.. och gick inte på toaletten. TOPPEN! :)

2007-11-08 @ 15:22:08
URL: http://livsinsikter.blogspot.com
Postat av: Ananasens

Det var väl mycket som gick bra fast inte allt gjorde det!

Bra att du kan se det positiva, det är viktigt.

Kram och ha en bra kväll!

2007-11-08 @ 18:03:28
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: Hosanna

Det lät ju som om det gick riktigt bra!

2007-11-08 @ 19:50:50
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: Maria

Så skönt att det gick ganska bra för dig också. Tänkte på dig när jag strosade runt där:) Blev också lite besviken på julsortimentet, det blev bara presentpapper därifrån. Toaletten uppsökte jag dock men det blev akut efter lite kaffe så jag hade inget val... KRAM

2007-11-08 @ 23:03:25
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0