dopdag

Idag fick vi ju en hel timme extra att sova. Eller jag iallafall. Barnen vaknade ju som vanligt.
Sitter här en stund i lugn och ro. Jag förberedde allt i går. Plockade till och med fram kläderna och strök det som behövde strykas.

Vi hade en trevlig och god middag igår (som mamma hade lagat). Syrrans pojkvän fick klart godkänt ;)

Det känns lite jobbigt idag. Vi ska vara faddrar och stå där framme och hålla lilla bebisen. Själva hållandet har jag överlämnat till mannen. Jag har nog att göra med att hålla reda på mej själv, känner jag.
Det kommer säkert att gå bra. Nu har jag har lyckats släppa lite på prestigen. Det är okej att gå därifrån. Tidigare tyckte jag att det hade varit katastrof att ge efter (inte för vad andra tycker utan för vad jag tycker att jag ska göra).

Återkommer i eftermiddag. Med ett postiivt inlägg, hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Eva

Här är en till som glömde ställa om klockan :-)

2007-10-28 @ 12:56:07
URL: http://suntliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0