helgplaner

Den här helgen ser tuff ut på pappret. Så jag har börjat titta på hur jag kan lätta upp den lite.

Imorgon har dottern kalas klockan elva. Det mesta är fixat idag (trots att jag är superdupertrött). Klockan fem kommer min lilla syster med pojkvän med tåget. De ska bo hos oss tills på måndag.  Jag längtar. Vi har inte träffats sedan i augusti. Och hennes kille har vi aldrig träffat. Ska bli spännande.

Kände att det blir lite hektiskt imorgon med kalas, undanplockning (sanering?) och sedan tillagning av god middag. Samtidigt som mannen behöver vara ute och bygga på muren. Så jag ringde till mamma och bad om hjälp och visst kommer hon.

På söndag är det dop av brorsdottern. Vi ska vara faddrar. Åkte förbi kyrkan och köpte en barnbibel till henne idag. Och så ska hon få en KattenJanson- stol som vi fyndade för flera år sedan och hade andra planer för från början. Storasyster fick en LilleSkutt-stol av oss när hon döptes (inköpt samtidigt). Kul att ha samma tema.
Jag måste ringa och kolla upp toalettmöjligheterna i kyrkan. Jobbigt att stå där framme...

Så det blir tidigt sänggående ikväll. Typ nu.

Kommentarer
Postat av: Luna

Låter som en späckad men kul helg. Lycka till med allt!

2007-10-27 @ 00:35:54
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0