lördagmorgon

Nu kör vi igång med dagens förberedelser.
Det blir hektiskt fram till ett. Fast förhoppningsvis går kalaset bra.
Barnen har varsett rum och dessutom har vi ett stort lekrum, så det brukar gå smidigt med mycket barn. De har en tendens att sprida ut sej. Och så har vi ju målarhörnet.

Fru W och jag har synkat våra kalas. Min son är bjuden till hennes sons kalas samtidigt som hennes dotter är på kalas här. Storebror blir annars lite som tuppen i hönsgården med alla tjejer. Han känner ju dessutom de flesta eftersom de har gått på samma dagis. Så det lugnar nog ner tillställningen en aning eller två.

Jag har sovit hyfsat i natt, så jag är ganska pigg.
Kom på mej själv med att ligga vaken i natt och bara tänka.
Lite onödigt...bättre att försöka somna om ju.

Funderar på om det är medicinen som gör mej trött.
Det får väl tiden utvisa.  Tänker iallafall vänta med nästa dosökning till efter min semester.
Vill inte riskera en massa kemiskt framkallad ångest då.

Nu väntar pannkakorna på att bli en tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0