tidig morgon

Den äldste och den yngste vaknade strax före sex. Jag förstår inte varför...de är ju jättetrötta på kvällarna.
Försökte få dem att somna om, men det var ju lönlöst. Vi låg och gosade tills klockan ringde.

Jag sov dåligt i natt. Vaknade flera gånger av knasiga drömmar. Så nu är jag lite trött.
Idag är det träningsdax igen. Ska försöka komma iväg lite tidigare. Sist var jag inte där förrän vid tolv. Kroppsskanning och dusch efter, så lunchen åt jag inte förrän vid halv tre. Lite sent...

För första gången i mitt liv känns det inte så viktigt med mat. Jag har alltid behövt mat på ganska bestämda tider. Har varit hungrig vid tolv, även om jag ätit frukost vid nio. Men nu kan jag glömma bort att äta. Är inte hungrig, helt enkelt. Och jag äter frukost med sonen vid sju, så jag borde ju vara hungrig mitt på dagen. Har jag inga rester att värma så blir det ett par knäcke.

Det är ju inget större problem, jag äter ju en ordentlig middag varje dag iallafall. Men lite märkligt är det. Ovant.

Kommentarer
Postat av: Lova

Godmorgon!!!

2007-09-26 @ 09:45:41
URL: http://molly87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0