tjejsnack v.37

Veckans Tjejsnack:
Ditt Internetliv

  • Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
    Jag minns inte riktigt när jag började med internet hemma. Planerade en resa via internet 1996.
    Dagligen började jag använda internet våren -00, när jag var gravid.
    Egen hemsida har jag haft sedan 2001 (eller hade jag en annan tidigare???). Blogg sedan i maj i år.
  • Vilken/vilka webläsare använder du?
    Oj, har ingen aning.
    Min man är it-snubbe, så jag behöver inte bry mej. Det bara funkar. Och annars skriker jag på honom, så fixar han. Precis som med datakillarna på jobbet;)
  • Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
    Bloggar (de på länklistan m.fl), e-postsidan, tradera (just nu), min bank och ICA (kolla saldot), SPS, barnens dagis (kolla aktiviteter, mat mm), nyligen.se
  • Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
    E-posten kollar jag nästan varje dag.
  • Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
    SPS brukar jag kika in på då och då. Ett forum för panikångest och social fobi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0