djupa tankar

Jag sitter och uppdaterar mitt flödesschema. Nu ser det ut så här (jag har lagt till Perfektionsim, Självkritik och lite kommentarer):

image100
När jag mediterade igår fick jag några nya insikter. Så svårt det var att släppa det och lita på att jag skulle komma ihåg det efteråt. Och så svårt det var att komma på det sedan!

Jag kom fram till att jag måste fokusera på "Livet blir ett måste". Och i dag fick jag två böcker med posten som bekräftade det. Så underbart det är när böcker ramlar in i ens liv precis när man behöver dem!

Också dessa böcker måste smältas och läsas om innan jag kan skriva om dem. Innehållet var så träffande att jag nästan började gråta. Det berörde mig verkligen på djupet! (Egentligen var det väl mer häften än böcker, därav den snabba genomläsningen).

Om jag vågar gå på djupet med det här kommer jag att ha en helt ny inställning till livet. Just nu ser jag fram emot det! Bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0