inför terapin

Om en halvtimme ska jag köra till terapin så jag sitter här och försöker samla ihop mej lite. Men det går inte så bra för jag känner mej inte alls inspirerad att tänka på mej själv idag.

Morgonen har flutit på utan någon stress, trots att barnen hela tiden blev distraherade av annat. Jag gick till och med runt och sjöng. Inte illa. Jag har kommit på ett knep för att få sonen att sätta fart. Om han inte är färdig i tid så får han cykla själv till skolan för vi har en frukosttid att passa på dagis. Så nu sätter han fart utan tjat.

Sonen och jag har för övrigt bestämt att vi från och med nästa vecka ska säga hejdå vid cykelstället. Trots att han går i ettan vill han gärna ha mamma med sej in, men jag tänkte att vi ska träna bort det stegvis. Nästa steg blir att vi säger hejdå vid dagis och så cyklar han sista biten själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0