mmmmorgon

Solen lyser, fåglarna kvittrar och jag fick en lugn morgon idag. Kan det bli bättre? På fredagar brukar jag alltid lämna barnen eftersom jag ändå ska iväg till terapin, men till den här gången kände jag att det är så mycket som rör runt i huvudet att jag redan är lite låg.

I natt har jag kunnat sova gott. Det är som att tankarna har snurrat färdigt och nu har jag känslan i kroppen istället. Tyvärr sov inte minstingen så bra i natt. Så riktigt utvilad är jag inte.

Marsch pannkaka in i duschen!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en underbar start på dagen. Jag hoppas att det temat fortsätter för dig resten av dagen också.

Förresten, så bra att du åkte till affären utan att kissa innan! Det har jag nog aldrig gjort... KRAM

2008-04-11 @ 09:43:10
URL: http://livetsommaria.blogspot.com
Postat av: Xena

Hoppas inte du fått problem pga min dumhet att gå in o kolla på *vem har blockat dig*
Jag bytte iaf lösenord för säkerhetsskull när jag fick höra att dom kunde sno det.
Vet inte om det är sant men skumt är det ju när det skickas ut länkar som man inte själv skickat..
Detta är INTERNET på GOTT o ONT minsann..

Hoppas som sagt du inte fått problem
Kram
Xena

2008-04-11 @ 11:08:15
URL: http://stollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0