nöjd

Ikväll har jag suttit och häckat i en sporthall och tittat på när sonen spelade innebandy/läste en bok. Och direkt efter gick vi och handlade och tog därefter bilen hem. Allt detta utan några jobbiga känslor. Ofta känns det lite kymigt när jag inte åker direkt till affären.

Häromdagen cyklade jag förresten till affären utan att gå på toa innan jag åkte. Och tog en sväng in på bibblan innan jag handlade.

Så det går ju positivt framåt. Just nu fastnar jag mest i negativa tankar om att det inte hela tiden känns jättebra. Oron finns där till och från som den gör ibland, speciellt när det varit mycket runt omkring och det kan man väl säga att det har varit den sista tiden.

Nu ska jag sätta mej med en kopp te och läsa.

Kommentarer
Postat av: Di

visst är det jobbigt med känslor man inte är van? Jag tycker också det är så när jag mår jättebra, jag är inte van..men fantastiskt härligt det är ändå :) visst håller du med?
Stor kram!

2008-04-03 @ 20:26:35
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Trevlig blogg du har. :D

2008-04-03 @ 20:49:29
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0