simskoleplatser

Puh! Nu kan jag andas ut. 5-åringen fick en plats i sommarsimskolan och sonen bokades in på märkestagning vid samma tid.  Treåringen längar tills hon blir stor och får gå i skola hon också.

Och jag har insett mina begränsningar så maken kommer att vara föräldraledig vissa dagar. Att ta med barnen på simskola fem dagar i veckan i fyra veckor kan nog bli lite tufft.

Sonen blev lite putt nu efter maten eftersom systrarna satte igång att leka med My Little Pony och det förmodligen är under hans sjuåriga värdighet att leka med sådant. Jag föreslog att han skulle ta några av sina gubbar och vara med i leken, och då gick det helt plötsligt bra. Så nu leker de så glatt tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0