slödag

Idag har bara gjort det jag vill. Gick upp när övriga familjen vaknade och kramade alla hejdå. Sedan åt jag frukost och skrev lite i bloggen innan jag la mej i sängen och läste. Efter en stund blev jag trött och somnade (det har varit rätt dåligt med sömn ett par nätter nu) och vaknade av telefonen vid halv tolv. Läste en stund till innan jag gick upp och åt lunch iklädd morgonrock. Ägnade ytterligare en stund åt boken (som knappt går att släppa) innan jag hoppade in i duschen. Fräsch och fin tog jag boken och satte mej i solen tills den var utläst. Då gick jag in och satte mej framför datorn för att beställa övriga böcker av denne författare. Samtidigt gjorde jag några "måsten" som legat och stört ett tag. Skönt att få det ur världen.

Nu är det dags för barnhämtning. Och som det är nu är jag rätt sugen på att sätta igång disk- och tvättmaskinen när jag kommer hem. Fast det kanske hinner ändra sej. Vädret är bästa tänkbara!


(Boken väckte många tankar som måste sorteras lite innan jag kan skriva om dem.)

Kommentarer
Postat av: Ananasen

Låter som en perfekt dag! Skönt att kunna ta det lugnt och landa nån gång ibland.

Boken gjorde mig intresserad. Alltid bra med tips. Glöm inte bort att tala om vilken det var. :)

Kram

2008-04-07 @ 15:42:26
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: Nina på Johangården

En mysig dag med andra ord :)

2008-04-07 @ 15:45:57
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: PC

Dagar kommer dagar går. Lite olika, barnen står dock alltid i centrum.

Stockholm bjuder på vår och det gör mig så glad.
På min blogg har jag en debatt med Sverigedemokraterna. Skönt att åter få vara lite politisk.

Behöver jag säg vad jag tycker? Knappast.

Peter PC Carlsson

2008-04-07 @ 18:08:16
URL: http://enbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0