jag gjorde det!

Idag hämtade jag barnen några minuter tidigare och så gick vi till banken och till bibblan. På bibblan stannade vi ganska länge, för vi tycker alla fyra att det är mysigt att vara där bland alla böckerna.

Jag gick hem från bibblan med tre trötta ungar utan att först gå på toa! Och utan några som helst panikkänningar på hemvägen (dock en del katastroftankar). Och när vi kom hem visade det sig att jag varit ute i två timmar. Två timmar! Vilken bedrift!!! Det är flera år sedan jag gjorde något liknande!

Kommentarer
Postat av: Di

Vad roligt! Jättekul faktiskt att du får framsteg så bra...du ser..det går..ett steg i taget..
Kram :)

2008-01-17 @ 20:52:06
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0