trött på att vara trött

Ingenting har blivit som jag hade tänkt mej. Avslappningsfilen som jag fick av terapeuten tog slut efter sju minuter, mitt i ansiktet. Så då passade jag på att sova en liten stund. Vaknade när det var hög tid att äta lunch. Så jag har varken skrivit några recept eller duschat än.

Jag lägger mej senast klockan tio varje kväll och somnar inom en halvtimme nu när jag gör avslappningsövningar, och sedan sover jag till halv sju. Och ändå är jag så fasligt trött framåt tio på förmiddagen att jag måste sova en stund till.

Kanske behöver jag gå och lägga mej ännu tidigare på kvällarna, men det känns ju lite trist att göra natter redan vid nio (även om jag oftast är jättetrött då).

Jag pratade med läkaren om tröttheten i måndags. Hon ville inte säga att orsaken var medicinen (maxdos) utan att det lika gärna kan vara mitt inre tillstånd som tröttar ut mej.

Nåja, i morgon ska iallafall min man lämna ungarna så då får jag sovmorgon. Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Auriana

Hej vännen..
Här har du en till som är kroniskt trött just nu.
Gissningsvis pga Väder och hur man mår inuti.
Det skulle behövas lite ljus o värme.
Styrkekram till dig
Auriana

2008-01-30 @ 14:10:55
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Det är många som klagar att de är trötta nu! Hhmmm... Kan det vara så att många känner vårkänslor men det blir inget ljusare ute och det kanske då vi blir trötta för vi är lurade utav naturen!

Hhmmmm.. ja jag vet inte bara en fundering...

/Sus

2008-01-30 @ 19:20:07
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0