väckt ur teknikslumern

Under affirmationsarbetet har jag idag använt två för mej nya program på datorn, fört över filer till ett USB-minne samt skrivit ut dessa filer på vår lilla fotoskrivare.

Dessutom med strålande resultat!
Fast med ryggont. För det var så himla kul att jag inte märkte att jag satt i en hemskt obekväm ställning i soffan.

Nu blir det snabbdusch och sedan ska barnen och mannen hämtas för vidare färd till köpcentret. Det sista till skidresan ska inhandlas. (Vi åker redan på söndag!!!!)


(Och jag lovar, ni ska få se resultatet. Det ska bara bli perfekt, min man ska bara godkänna det jag ska bara bli nöjd först.)

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Härligt med lite semester.
Ni får det säkert underbart=)
Ha en bra dag!

2008-03-06 @ 15:37:32
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Ananasen

Se fram emot att få se dina alster. :)

Hoppas dagen varit bra!
Kram

2008-03-06 @ 22:23:25
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0